Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בלארוס הפגנות, לפחות 100 אלף הפגינו נגד נשיא בלארוס שוטרים זרקו רימוני הלם לעבר מפגינים אירופה הארץ : אמש שודר בטלוויזיה הממלכתית של בלארוס סרטון, שבו נראה פרוטסביץ' מאשר שהוא בכלא במינסק ומודה בארגון הפגנות.

בלארוס הפגנות, לפחות 100 אלף ×"פ×'ינו × ×'×" נשיא ×'לארוס שוטרים זרקו רימוני ×"לם לע×'ר מפ×'ינים אירופ×" ×"ארץ : אמש שודר בטלוויזיה הממלכתית של בלארוס סרטון, שבו נראה פרוטסביץ' מאשר שהוא בכלא במינסק ומודה בארגון הפגנות.. בכל זאת ההפגנות הבלתי נמנעות החלו במינסק, אז הדיקטטור החל להזרים לבירה אלפי חיילים במאות כלי רכב צבאיים במטרה למנוע ככל האפשר את הפגנות הזעם נגד התוצאות המעורערות. היום אמר לוקשנקו שהוא צריך לשוחח עם ולדימיר פוטין, מכיוון שהמהומות בארצו הן לא איום על. פוטין רצה למנוע ממנו לייבא את הפגנות בלארוס למוסקבה או שהתכוון רק לטשטש אותו כדי לתעדו במצב מפליל מפגין נהרג, עשרות נפצעו ‌המחאה בבלארוס נחלה בשבוע שעבר לאחר שלוקשנקו הודיע על ניצחונו בבחירות לנשיאות שהתקיימו במדינה בפער עצום על נציגת האופוזיציה, סבטלנה טיכאנובסקיה. מאז שלוקשנקו גנב את הבחירות האחרונות, הם מראים לעולם את כוחה של מחאה עיקשת עם שביתת ענק והפגנות המוניות בלתי פוסקות, שהכניעו אפילו את כוחות הביטחון האכזריים.

מפגין נהרג, עשרות נפצעו ‌המחאה בבלארוס נחלה בשבוע שעבר לאחר שלוקשנקו הודיע על ניצחונו בבחירות לנשיאות שהתקיימו במדינה בפער עצום על נציגת האופוזיציה, סבטלנה טיכאנובסקיה. הפגנות המונים בבלארוס נגד השלטון // צילום: הפגנות הענק בבלארוס נגד הממשלה נמשכות, וגם היום (ראשון) עצרה המשטרה יותר מעשרה מפגינים שהגיעו למינסק ולערים נוספות ברחבי המדינה וקראו לנשיא הוותיק אלכסנדר לוקשנקו לפרוש מתפקידו, לאחר שהחזיק בשלטון כבר משנת 1994. המשטרה קיבלה אישור לפתוח באש על המפגינים 12.10.20 בלארוס: מבין שכנותיה של בלארוס היחידה שגיבתה את לוקשנקו במהלך הפגנות הענק היא רוסיה, בעלת הברית ההיסטורית שלה.

Kzonwjus5ez5um
Kzonwjus5ez5um from img-s-msn-com.akamaized.net
שניהם נאסרו כשהובילו הפגנות מחאה ודרשו חקירת זיופים בבחירות. על פניו נראו חבורות שחורות, אולם הוא טען שטיפול על פי החוק. מבין שכנותיה של בלארוס היחידה שגיבתה את לוקשנקו במהלך הפגנות הענק היא רוסיה, בעלת הברית ההיסטורית שלה. לאחרונה התקיימו בחירות לנשיא מדינת בלארוס שגרמו לגלי הפגנות בלתי פוסקות בימי שבת וראשון, כז לא גרמו לקול תורה להפסק • תיאור מרתק נהג מונית סייע למפגין להמלט מכוחות הביטחון 24.09.20 מאות אלפי מפגינים יצאו היום (ראשון) לרחובות הערים ולכיכרות המרכזיות במדינה במחאה נגד זיוף. בכל זאת ההפגנות הבלתי נמנעות החלו במינסק, אז הדיקטטור החל להזרים לבירה אלפי חיילים במאות כלי רכב צבאיים במטרה למנוע ככל האפשר את הפגנות הזעם נגד התוצאות המעורערות. שוטרים הכו מפגינים וניפצו מצלמות של עיתונאים.

ההפגנות, שנחשבות להפגנות האנטי־ממשלתיות הגדולות ביותר בתולדות בלארוס, החלו טרם הבחירות.

מפגין נהרג, עשרות נפצעו ‌המחאה בבלארוס נחלה בשבוע שעבר לאחר שלוקשנקו הודיע על ניצחונו בבחירות לנשיאות שהתקיימו במדינה בפער עצום על נציגת האופוזיציה, סבטלנה טיכאנובסקיה. בלארוס הייתה ערש התרבות היהודית הליטאית, ובתחמה פעלו ישיבות מפורסמות, שהגדולה ביניהן הייתה וולוז'ין, שנחשבה לאם הישיבות, והעמידה את ראשי הישיבות והרבנים החשובים ביותר בעולם בזמנם, ואשר היה. שוטרים הכו מפגינים וניפצו מצלמות של עיתונאים. ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. כמאה אלף בני אדם מפגינים היום (ראשון) במינסק, בקריאה להתפטרותו של נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו. עצרו את האלימות, קראה אחרי שכוחות הביטחון ירו גז מדמיע ועצרו מפגינים במינסק ובערים אחרות. מבין שכנותיה של בלארוס היחידה שגיבתה את לוקשנקו במהלך הפגנות הענק היא רוסיה, בעלת הברית ההיסטורית שלה. בני אינו יכול להודות בכל האישומים המיוחסים לו על כך שארגן הפגנות המוניות נגד המשטר, פשוט מפני שהוא לא עשה שום. המשטרה קיבלה אישור לפתוח באש על המפגינים 12.10.20 בלארוס: היום אמר לוקשנקו שהוא צריך לשוחח עם ולדימיר פוטין, מכיוון שהמהומות בארצו הן לא איום על. ההפגנות, שנחשבות להפגנות האנטי־ממשלתיות הגדולות ביותר בתולדות בלארוס, החלו טרם הבחירות. מאות אלפי מפגינים יצאו היום (ראשון) לרחובות הערים ולכיכרות המרכזיות במדינה במחאה נגד זיוף. בפולין, בולגריה, בלארוס והונגריה מתקיימות בימים האחרונים הפגנות ענק נגד הממשלות והשחיתות שהתפשטה בקרב השלטונות.

מאות אלפי מפגינים יצאו היום (ראשון) לרחובות הערים ולכיכרות המרכזיות במדינה במחאה נגד זיוף. לאחרונה התקיימו בחירות לנשיא מדינת בלארוס שגרמו לגלי הפגנות בלתי פוסקות בימי שבת וראשון, כז לא גרמו לקול תורה להפסק • תיאור מרתק הוא הוכנס לרשימת הטרור בשנה שעברה, ונאשם בארגון הפגנות הענק לאחר הבחירות. שוטרים הכו מפגינים וניפצו מצלמות של עיתונאים. הפגנות המונים בבלארוס נגד השלטון // צילום:

×'לארוס עצר×
×'לארוס עצר×" עשרות שכירי חר×' רוסים וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
מאות אלפי מפגינים יצאו היום (ראשון) לרחובות הערים ולכיכרות המרכזיות במדינה במחאה נגד זיוף. ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. הפגנות הענק בבלארוס נגד הממשלה נמשכות, וגם היום (ראשון) עצרה המשטרה יותר מעשרה מפגינים שהגיעו למינסק ולערים נוספות ברחבי המדינה וקראו לנשיא הוותיק אלכסנדר לוקשנקו לפרוש מתפקידו, לאחר שהחזיק בשלטון כבר משנת 1994. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו דחה הלילה בחצות את האולטימטום שציבו לו חברי האופוזיציה. אמש שודר בטלוויזיה הממלכתית של בלארוס סרטון, שבו נראה פרוטסביץ' מאשר שהוא בכלא במינסק ומודה בארגון הפגנות. שוטרים הכו מפגינים וניפצו מצלמות של עיתונאים. המחאה ההמונית וחסרת התקדים ב בלארוס נגד הרודן אלכסנדר לוקשנקו נמשכה גם הבוקר (ב'), עם שביתה שבה פתחו אלפי עובדי מפעל ממשלתי במינסק, ועם מחאה של עובדים בערוץ הטלוויזיה הממלכתי. נהג מונית סייע למפגין להמלט מכוחות הביטחון 24.09.20

בכך צופים בבלארוס הפגנות ענק במחאה נגדו.

מפגין נהרג, עשרות נפצעו ‌המחאה בבלארוס נחלה בשבוע שעבר לאחר שלוקשנקו הודיע על ניצחונו בבחירות לנשיאות שהתקיימו במדינה בפער עצום על נציגת האופוזיציה, סבטלנה טיכאנובסקיה. The following 28 files are in this category, out of 28 total. על פניו נראו חבורות שחורות, אולם הוא טען שטיפול על פי החוק. אמש שודר בטלוויזיה הממלכתית של בלארוס סרטון, שבו נראה פרוטסביץ' מאשר שהוא בכלא במינסק ומודה בארגון הפגנות. ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. שוטרים הכו מפגינים וניפצו מצלמות של עיתונאים. אזרחי בלארוס מאסו ברודן המושחת שלהם. רומן פרוטסביץ' עבד באתר שתיעד את המחאות נגד לוקשנקו, שהורה למטוס קרב ליירט טיסה בדרך לליטא בטענת שווא לאיום ביטחוני. בכך צופים בבלארוס הפגנות ענק במחאה נגדו. שניהם נאסרו כשהובילו הפגנות מחאה ודרשו חקירת זיופים בבחירות. נהג מונית סייע למפגין להמלט מכוחות הביטחון 24.09.20 הוא הוכנס לרשימת הטרור בשנה שעברה, ונאשם בארגון הפגנות הענק לאחר הבחירות. ההפגנות, שנחשבות להפגנות האנטי־ממשלתיות הגדולות ביותר בתולדות בלארוס, החלו טרם הבחירות.

The following 28 files are in this category, out of 28 total. אזרחי בלארוס מאסו ברודן המושחת שלהם. שוטרים הכו מפגינים וניפצו מצלמות של עיתונאים. הפגנות הענק בבלארוס נגד הממשלה נמשכות, וגם היום (ראשון) עצרה המשטרה יותר מעשרה מפגינים שהגיעו למינסק ולערים נוספות ברחבי המדינה וקראו לנשיא הוותיק אלכסנדר לוקשנקו לפרוש מתפקידו, לאחר שהחזיק בשלטון כבר משנת 1994. Media in category belarusian protests, 2006.

×
×"כאות ואיומים ×"מפ×'ינים ×'×'לארוס מתארים עינויים קשים וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
פוטין רצה למנוע ממנו לייבא את הפגנות בלארוס למוסקבה או שהתכוון רק לטשטש אותו כדי לתעדו במצב מפליל מאז הוכרז ניצחונו של לוקאשנקו בבחירות, אלפים הפגינו ברחובות מינסק וערים נוספות. נהג מונית סייע למפגין להמלט מכוחות הביטחון 24.09.20 בכך צופים בבלארוס הפגנות ענק במחאה נגדו. הפגנות אלימות נגד הנשיא לאחר שהמדגם ניבא ניצחון מוחץ לנשיא לוקשנקו, אלפי מפגינים התעמתו עם המשטרה ברחובות מינסק בטענה כי הבחירות זוייפו. היום אמר לוקשנקו שהוא צריך לשוחח עם ולדימיר פוטין, מכיוון שהמהומות בארצו הן לא איום על. לפי דיווחים, אנשי צבא חמושים ורעולי פנים עצרו מפגינים רבים. הפגנות הענק בבלארוס נגד הממשלה נמשכות, וגם היום (ראשון) עצרה המשטרה יותר מעשרה מפגינים שהגיעו למינסק ולערים נוספות ברחבי המדינה וקראו לנשיא הוותיק אלכסנדר לוקשנקו לפרוש מתפקידו, לאחר שהחזיק בשלטון כבר משנת 1994.

המשטרה מפנה הפגנות באלימות המשבר הפוליטי בבלארוס מסרב לדעוך לאחר כמעט חודש וחצי של הפגנת סוערות נגד משטרו של שליט בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו דחה הלילה בחצות את האולטימטום שציבו לו חברי האופוזיציה. יום קרבות נוסף במאבק הפוליטי על עתידה של בלארוס: מאז הוכרז ניצחונו של לוקאשנקו בבחירות, אלפים הפגינו ברחובות מינסק וערים נוספות. כל זה בא יום לאחר הפגנה ענקית בעירה הבירה. חושף השחיתויות אלכסיי נבלני, שקנה מניות בענקיות אנרגיה כדי שיוכל לדרוש שקיפות, הושתק בעיתוי לא מקרי. הוא הוכנס לרשימת הטרור בשנה שעברה, ונאשם בארגון הפגנות הענק לאחר הבחירות. מבין שכנותיה של בלארוס היחידה שגיבתה את לוקשנקו במהלך הפגנות הענק היא רוסיה, בעלת הברית ההיסטורית שלה. בימים האחרונים מתקיימות הפגנות ענק בחלק גדול. על פניו נראו חבורות שחורות, אולם הוא טען שטיפול על פי החוק. הפגנות אלימות נגד הנשיא לאחר שהמדגם ניבא ניצחון מוחץ לנשיא לוקשנקו, אלפי מפגינים התעמתו עם המשטרה ברחובות מינסק בטענה כי הבחירות זוייפו. מאות אלפי מפגינים יצאו היום (ראשון) לרחובות הערים ולכיכרות המרכזיות במדינה במחאה נגד זיוף. נהג מונית סייע למפגין להמלט מכוחות הביטחון 24.09.20 בלארוס הייתה ערש התרבות היהודית הליטאית, ובתחמה פעלו ישיבות מפורסמות, שהגדולה ביניהן הייתה וולוז'ין, שנחשבה לאם הישיבות, והעמידה את ראשי הישיבות והרבנים החשובים ביותר בעולם בזמנם, ואשר היה.